SEO-tarpusavio ryšiai

seo.tarpusavio.rysiaiŠis skyrius SEO - tarpusavio ryšiai bus skirtas internetinių svetainių optimizavimo klausimams kurie susiję su duomenų tarpusavio mainais tarp resursų. Šioje vietoje akcentuosime kaip elgtis ūkiš kai, bet nepersūdant patiekalo. SEO aplamai savo veiksmais yra formuoti vientisą internetinio resurso logiką, bet ne piktnaudžiaujant bet kuria iš optimizavimo priemonių. Geriau visko po truputį nei supanašėti į internetinį šiukšlintoją. Visuomet prisiminkite, kad internetinės svetainės optimizacija vyksta lėtai, o rezultatų sugadinimas įvykti gali ir per kelias dienas. Nesugadinkite savo triūso per didelėmis pastangomis nepasikonsultavę su specialistais. Net balta spalva turi daug atspalvių. Tad pabandykim, kiek jėgos leidžia sudėlioti tuos www ryšius.

1. Per daug nuorodų iš jūsų puslapio į kitus www resursus gali duoti paieškos sistemoms "manyti" ( paieškos sistemų algoritmas užprogramuotas sumuoti bet kokius jūsų puslapio turinio niuansus iš kurių tas "manymas" ir atsiranda), kad puslapyje yra šiek tiek piktnaudžiaujama šią funkcija ir tai gali atnešti daugiau bėdos nei naudos. Be jokios abejonės, paieškos sistemos uždirba iš reklamos ir gali būti, kad jos pačios suinteresuotos turėti reklamos rinką kontroliuojamą. Jūsų puslapyje nuoroda yra kažkam reklama. Niekas tiksliai neatsakys kiek tiksliai nuorodų iš jūsų puslapio į kitus resursus yra daug ar jau visai per daug. Kita vertus koks resursas x-pedia turi mases nuorodų į kitus interneto puslapius, bet nepaisant to enciklopedinių resursų svoris pagal paieškos sistemas nėra jau toks smulkus. Bet ir reklama šie puslapiai neužsiima.

2. Nuorodos į jūsų puslapį ( backlink ) iš kitų puslapių pusės ir jei tai nuorodos iš didesnio svorio ( page rank ) internetinių resursų padės jūsų puslapiui kilti paieškos sistemų rezultatuose. Čia labai nemažai smulkių niuansų, kuriuos jau žinant iš praktikos, galima šauniai sustyguoti. Esmė, trumpai kalbant, paprasta. Jei kažkas apie jus kalba, o nuoroda tinklapiuose ir yra į mūsų kalbą išvertus " apie jus kalba ", tai yra signalas, kad jūsų puslapis yra vertingesnis nei kiti. Vieni siekia nuorodų mokėdami pinigus, kiti sukurdami originalesnį puslapį, arba visko po truputėlį.

3. Whois ir jūsų puslapio kontaktai atitinka arba sutampa. Šis banalus rišys priduoda jūsų puslapiui vertės.

4. Svetainės architektūra ir patogus informacijos išsidėstymas - labai plati sąvoka, bet trumpai dėstant - patogu vartotojui yra ir puslapio kokybės rodiklis.

5. Rišys tarp svetainės pasiekiamumo ( up time) ir jos neįmanomumo pasiekti turi labai stiprią įtaką jūsų svetainės vertei. Logiška manyti, kad paieškos sistema matydama pastoviai vyktomus modernizacijos darbus svetainėje, kuomet vartotojus prašoma apsilankyti vėliau ir svetainės nepasiekiamumas yra didesnis nei svetainės veikla yra neigiamas indikatorius visiems.

6. Svetainės serverio geografinė padėtis - lietuviškiems puslapiams prioritetas Lietuvoje esantiems serveriams. Taip paieškos sistemos sistematizuoja visus resursus ir jei galūnė svetainės lt. tuomet pragmatiškiau turėti fiziškai duomenis Lietuvoje. Banalu, bet paprasta.

7. SSL arba saugumo sertifikatas - galimybė svetainę pasiekti HTTPS protokolu - svarbus indikatorius dėl svetainės " rimtumo" .

8. Jūsų svetainė optimizuota mobiliesiems įrengimams arba kitaip kalbant versija mobiliems - papildomas pliusas ir galimybei vartotojams pasiekti jūsų informaciją ir paieškos sistemos turi galimybės eiliniam teigiamam vertinimui.

9. Youtoobe video informacija jūsų tinklapyje - tikriausiai didžiausius teigiamas požiūris bus iš Google paieškos sistemos, nes šis video resursas jiems ir priklauso.

10. Socialiniai tinkai - nuorodos į jūsų puslapį ir " like " turi dar vieną papildomą, bet tikėtina mažą pliusą jūsų svetainei. Tikėtina daugiau  " svorio " turi nuorodos nei " like " paspaudimai. Nėra net abejonės, kad paieškos sistemos ir dideli socialiniai tinklai turi tarpusavio komunikaciją. Pagaliau socialiniai tinklai yra kaip dideli www portalai ir tikėtina visos bendros taisyklės galioja kaip ir kitiems puslapiams.

Per keletą S.E.O. straipsnių  ar rekomendacijų mes pabandėme parodyti užkulisius šių trejetos paslaptingų raidžių. Nemažai informacijos ar jos detalių aprašyti techniškai sudėtingiau arba gali būti eiliniam skaitovui ne taip įdomu visos techninių terminų specifikacijos ir smulkmenos. Jei turite klausimų mielai į juos atsakysim ir padėtumėm svetainės optimizacijose. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. . Dėkojame už sugaištą laiką skaintant mūsų straipsnius.

Žymės: Seo